GWARANCJA DOOR TO DOOR


Gwarancja Door to Door czyli "od drzwi do drzwi" jest to luksusowa i niezwykle przyjazna dla Klienta gwarancja, która polega na całkowicie: - darmowej (klient nie ponosi żadnych kosztów), - komfortowej (nie trzeba wychodzić z domu) i - szybkiej (przesyłka odbywa się kurierem) obsłudze transportu wadliwego sprzętu od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem. Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu produktu - paragonu lub faktury. Reklamowany sprzęt jest odbierany od Klienta przez kuriera (prosimy pamiętać o solidnym zapakowaniu urządzenia), następnie naprawiany w autoryzowanym serwisie producenta i wreszcie – dostarczany z powrotem w to samo miejsce.

Zalety gwarancji Door to Door dla klienta:

- Brak kosztów przesyłki w obie strony

- Odbiór urządzenia przez kuriera pod wskazany adres

- Oddanie urządzenia przez kuriera pod wskazany adres

- Szybki czas dostawy 


Pytania i odpowiedzi

 

1.   Ile trwa gwarancja?

Produkty posiadają gwarancję 2 letnią.

2.   Jaki jest okres oczekiwania?

W zależności od usterki serwis może potrwać od 3 do 14 dni.

3.   Jakich uszkodzeń nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które powstały w wyniku niepoprawnego korzystania ze sprzętu oraz niezastosowanie się do zaleceń producenta jakie znajdują się w instrukcji obsługi.

4.   Paczka uległa zniszczeniu w transporcie. Co teraz?

Jeśli posiadają państwo numer telefonu do kuriera, który dostarczył paczkę należy do niego zadzwonić i poprosić o przybycie w celu sporządzenia protokołu szkody. Jeśli nie posiadają państwo takiego numeru należy skontaktować się z najbliższą siedzibą firmy FedEx i podając numer przesyłki poprosić o sporządzenie takiego protokołu. Jest on niezbędny do sprawnego załatwienia sprawy. Następnie należy skontaktować się z obsługą naszego sklepu w celu ustalenia dalszego procesu gwarancyjnego. Gwarancja nie obejmuje przesyłek uszkodzonych w transporcie bez sporządzenia protokołu szkody.

5.   Towar nie działa prawidłowo. Co zrobić?

Najpierw należy skontaktować się z obsługą naszego sklepu. Po odszukaniu państwa zamówienia należy opisać dokładnie usterkę. Jeśli produkt objęty jest gwarancją "Door To Door" kurier odbierze od państwa paczkę w ustalonym wcześniej terminie. W przypadku gwarancji standardowej należy produkt wysłać na własny koszt zwykłą przesyłką Poczty Polskiej. Koszty przesyłki zostaną zwrócone państwu przelewem na podane przez państwa konto w wypełnionej karcie gwarancyjnej. Nie zwracamy kosztów dodatkowych usług takich jak priorytet, czy ubezpieczenie paczki. O dalszym procesie gwarancyjnym dowiedzą się państwo logując na naszej stronie i wchodząc w zakładkę reklamacje, gdzie będą mieli państwo wgląd we wszystkie informacje związane z państwa reklamacją. Należy pamiętać, żeby do paczki z uszkodzonym produktem dołączyć wypełnioną kartę gwarancyjną. Znacznie przyspieszy to cały proces. W zależności od usterki serwis może trwać do 14 dni. Paczkę z naprawionym, bądź nowym produktem wyślemy do państwa na nasz koszt firmą kurierską lub Pocztą Polską.